Eredeti állapotban |
1952 |
|
Legnagyobb hossz: (m) |
44,13 |
Hossz a függélyek között: (m) |
42,02 |
Szélesség a főbordán: (m) |
6,88 |
Oldalmagasság: (m) |
428 |
Fixpont magasság: (m) |
8,66 |
Legnagyobb merulés: (m) |
1,80 |
Főgép típus: |
1 db Láng 6 KNCR 80 dieselmotor |
Főgép teljesítmény: |
400 LE |
|
Főgépcsere |
1974 |
|
Főgép típus: |
1 db SKL 6 NVD 36 AU-1 |
Főgép teljesítmény: |
315 kW |
|
Hajótörténet: |
1952-BELOIANNISZ, Balatoni Hajózási Vállalat. 1955-BELOIANNISZ, MAHART. 1990-BALATON, MAHART. 1999-BALATON, Balatoni Hajózási RT. 2003-ban leállítva. Múzeum, vagy étteremhajónak tervezik felhasználni. 2006-BELOIANNISZ |
3 db további kép. |
Jellegrajzok 1952-1974
Szerkesztő: Kádár Zoltán |
4 db további kép. |
BELOIANNISZ az '50-évek elején, valószínűleg első szezonjában.
Szerkesztő: Lukácsi Imre |
3 db további kép. |
A Beloiannisz 1965-ben
Szerkesztő: Lukácsi Imre |
4 db további kép. |
BELOIANNISZ közvetlenül az 1969-es átépítése előtt.
Gyűjtemény: dr Erdős Ferenc Szerkesztő: Szánthó Zoltán |
|
BELOIANNISZ 1969-es átépítése után.
Szerkesztő: Kosztolicz Péter |
4 db további kép. |
BALATON 1974-ben ismét átépítették és főgépet cseréltek, akkor "nyerte el" mai formáját
Szerkesztő: Kosztolicz Péter | |